Sunday, May 8, 2016

מיטה זוגית עם ארגז מצעים

חושבים על מיטה זוגית חדשה ? חשבו גם על האפשרות של הוספת ארגז מצעים והפיכת המיטה הזוגית שלכם לעוד מקום אחסון בלתי נראה מתחת לבסיס המיטה שלך, אצלנו בחן ייצור ושיווק מערכות שינה, אנחנו יכולים להתאים את ארגז המצעים לכל מיטה זוגית שתבחרו או שנעצב ביחד איתכם . מיטה יהודית, מיטה זוגית מתכווננת, בסיס מיטה בגודל 120 ס”מ מיטה וחצי .
גם בסיסי מיטה במידות מיוחדות כמו 180 ס”מ  200 ס”מ בחלק מהמקרים של המידות המיוחדות רצוי לחלק את ארגז המצעים לשתי יחידות נפרדות של ארגזי מצעים שיחוברו פנימית , וחזית המיטה תיהיה דופן אחידה כדי שהחלוקה בין ארגזי המצעים לא תראה .

מיטה זוגית מתכווננת עם ארגז מצעים לפי הזמנה

זאת ברירת המחדל במקרה של חדר שינה עם הפרדה יהודית – ארגזי המצעים לא יחוברו פנימית ולא תיהיה חזית שתעניק מראה אחיד לצורך הפרדת המיטות בעת הצורך .

קחו בחשבון שאם כבר אתם משקיעים במיטה הזוגית החדשה שלכם , שסביר להניח תיהיה איתכם במשך השנים הקרובות , אז עדיף להשקיע עוד קצת ולהפוך אותם לשימושית עוד יותר ולהוסיף ערך פונצקיונלי נוסף מלבד השינה עליה וגם הכי חשוב לחסוך במקום אחסון בחדר השינה שלכם .

עומק ארגז המצעים יכול להיות כ 19 ס”מ 17 ס”מ או במידה מיוחדת במקרה הצורך עד ל 14 ס”מ .
ארגז המצעים עשוי עץ סנדוויץ פורמייקה . עם קושרות עץ לחיזוק ותמיכה

מיטה זוגית עם ארגז מצעים  יכולה להיות מעוצבת בכמה סגנונות:

מיטות זוגיות וחדרי שינה מעוצבים לפי הזמנה
בסיס במה עם ארגז מצעים נסתר
המזרן מונח על בסיס המיטה כמו על במה , מה שאומר שבסיס המיטה בקוו אפס עם המזרן אין בליטה לרוחב ולאורך המיטה בגלל הבסיס וזה היתרון העיקרי בסגנון זה – חסכון במקום שהמיטה תוספת אילו לא הייתה מיטת במה .
סגנון נוסף הוא בסיס מיטת מעטפת = בסיס העוטף את המזרן . למי שיש מספיק מקום בחדר השינה. עובי השוליים / המעטפת תיהיה לפי הזמנה בהתאמה אישית לחדר השינה שלכם .
העובי המינימלי למעטפת הוא 4.5 ס”מ המקסימום 25 ס”מ.
גם במצב הזה ארגז המצעים נסתר

להזמנת מיטה זוגית בכל סגנון ומכל גודל עם או בלי ארגז מצעים אתם מוזמנים להגיע לחנות המפעל ואולמות התצוגה שלנו ברחוב המשביר 20 , חולון ,  5885714
03-558-0405

https://getpocket.com/@hensystems

The post מיטה זוגית עם ארגז מצעים appeared first on חן ייצור ושיווק מערכות שינה.

No comments:

Post a Comment